3 שנות מאסר למי שיטען כי פולין שתתפה פעולה עם הנאצים

    החוק החדש עשוי לגרום לסערה רבתית בקרב הקהילה היהודית פולין ומחוצה לה, וזאת לאחר שרק לפני חודש פוליטיקאים פולנים החרימו את טקס הזיכרון שנערך לציון 75 שנה לפוגרום ביהודי ידוובנה שנטבחו על ידי הפולנים בשנת תש"א
    admin2 1 Comment on 3 שנות מאסר למי שיטען כי פולין שתתפה פעולה עם הנאצים

    האם פולין מנסה להכחיש את ההיסטוריה? שלוש שנות מאסר יוטלו על מי שיטען בעתיד כי פולין שיתפה פעולה עם הנאצים • כך אישרה השבוע ממשלת פולין בחוק חדש ושנוי במחלוקת, שצפוי לעורר סערה בפולין ומחוצה לה

    החוק החדש עשוי לגרום לסערה רבתית בקרב הקהילה היהודית פולין ומחוצה לה, וזאת לאחר שרק לפני חודש פוליטיקאים פולנים החרימו את טקס הזיכרון שנערך לציון 75 שנה לפוגרום ביהודי ידוובנה שנטבחו על ידי הפולנים בשנת תש"א
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם פולין מנסה להכחיש את ההיסטוריה ? שלוש שנות מאסר יוטלו על מי שיטען בעתיד כי פולין שיתפה פעולה עם הנאצים, כך אישרה השבוע ממשלת פולין בחוק חדש ושנוי במחלוקת, שצפוי לעורר סערה בפולין ומחוצה לה.

    לפי החוק החדש, מי שיטען כי האומה או המדינה הפולנית אחראית לפשעי הנאצים או שיתפה פעולה איתם או עם פשעים אחרים נגד האנושות או עם פשעי מלחמה יהיה צפוי לקנס או לעונש מאסר של עד שלוש שנים.

    עונש זהה יוטל על מי שיפחית מהאחריות של "האחראים האמיתיים" לביצוע הפשעים האלה כשהכוונה כמובן לגרמניה הנאצית. החוק יחול גם על מי שיכנה את מחנה ההשמדה אושוויץ , שהוקם על ידי גרמניה הנאצית בפולין הכבושה כמחנה פולני ולא גרמני.

    החוק החדש עשוי לגרום לסערה רבתית בקרב הקהילה היהודית פולין ומחוצה לה, וזאת לאחר שרק לפני חודש פוליטיקאים פולנים החרימו את טקס הזיכרון שנערך לציון 75 שנה לפוגרום ביהודי ידוובנה שנטבחו על ידי הפולנים בשנת תש"א, וזאת לאחר שלדבריהם העובדות ההיסטוריות אינם מדויקות כלל וכלל, ויתכן מאד שהגרמנים היו אלו שטבחו ביהודי העיירה ולא הפלונים כפי שידוע עד כה.

    הקונגרס היהודי העולמי הגיב בחריפות על הדברים החמורים, ודרש משרת החינוך שיזמה את החרמת הטקס להתנצל על דבריה התמוהים, נשיא הקונגרס רון לאודר אמר כי "מצער לשמוע שמדינה שעשתה בשנים האחרונות כה רבות לזכר השואה חוזרת לפתע לאחור".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני טוענת:
      פולין שתפה פעולה עם הנאצים!